Header Ads

  • Semasa

    Akibat Tidur Beralaskan Lengan, Suaminya Maut Dan Tangan Isteri Terpaksa Di potong !!

     

    Akibat Tidur Beralaskan Lengan, Suaminya Maut Dan Tangan Isteri Terpaksa Di potong !!. Kejadian aneh terjadi di sebuah bandar di Negara China. Suami yang mabuk dan tidur sepanjang malam di lengan isterinya ini, tak disangka maut begitu sahaja keesokannya.


    Dilpetik dari epochtimes, nyonya Lee (33), membuka usaha barbeku bersama Mr.Wang suaminya di sekitar kawasan bandar Yiwu, Zhejiang, China.

    Malam sekitar jam 6 waktu tempatan, Mr. Wang dan teman-teman berkumpul bersama. Namun Wang yang tidak kuat (cepat mabuk) minum minuman keras, malam itu minum terlalu banyak.

    Kemudian di hantar pulang oleh temannya, saat itu Mr. Wang sudah mabuk berat. Melihat suaminya mabuk berat, isterinya kemudian segera memapahnya ke tempat tidur. Kerana takut suaminya menggigil sejuk akibat mabuk dia pun tidur di samping suami untuk menghangatkan tubuh suaminya.
    Supaya suaminya bisa tidur sedikit lebih nyaman. Dia pun mengalaskan lengan kanannya di bawah kepala suaminya dan mereka pun tidur sambil berpelukan sepanjang malam itu.

    Sekitar jam 8 keesokan paginya. Lee terkejut melihat siku kanan dan jari tangannya bengkak ketika sedar.

    Kulitnya membiru dan bergelembung. Kemudian dia membantu suaminya dengan tangan kirinya.
    Tetapi lebih mengejutkan dia terkejut ketika merasakan tubuh suaminya dalam keadaan kaku dan sejuk.

    Lalu dia menyentuh lubang hidung suaminya dan tak disangka sudah tidak bernafas. Terus saja dia pun segera menghubungi telepon kecemasan 110.

    Tidak lama kemudian, mereka dibawa dengan kereta polis ke ruang gawat darurat di rumah sakit Chouzhou,China.

    “Saat di bawa ke rumah sakit, lengan kanan hingga sikunya telah mati rasa,”

    “Jika tidak segera dipotong, akan menyebabkan racun di dalam tubuhnya itu membahayakan anggota tubuhnya,”

    “Akan terjadi kejutan, kegagalan buah pinggang, bahkan mengancam nyawa.”paparnya
    Doktor pakar setempat menyarankan anggota keluarga Lee segera membuat keputusan.
    Sementara pihak rumah sakit telah menyiapkan prosedur pra-operasi pemotongan lengan dan akan segera melakukan pemotongan begitu menandatangani surat persetujuan.

    Ketika doktor mengatakan keadaannnya kepada keluarga pesakit, abang pesakit memohon pada doktor agar mencari jalan lain, semaksima mungkin mempertahankan lengan adiknya.
    Namun, doktor mengatakan bahwa mereka sudah berupaya sebaiknya.

    Akibat dari kejadian ini, Doktor menyarankan kepada masyarakat, sebaiknya jangan tidur beralaskan lengan dalam waktu lama kerana terancam mempengaruhi aliran darah.

    “Masalahnya mungkin tidak begitu serius jika sering digerakkan sambil menyesuaikan pose anggota badan, namun sebaliknya jika lengan selau ditekan dalam keadaan statik.”

    “Lama kelamaan akan terjadi gejala kesemutan atau mati rasa, atau pegal, ini menunjukkan iskemia atau kurangnya kemasukan darah ke bahagian lengan/siku.”

    Adapun mengenai Mr. Wang, suaminya itu apakah maut kerana mabuk dan rincian mengenai proses terjadinya insiden terkait ketika ini masih sedang diselidiki lebih lanjut oleh pihak berwajib setempat.

    Kredit: berita kopak
    http://kakisentap.com

    1 ulasan:

    1. Suami saya dan saya mempunyai kredit yang sangat buruk apabila kita mendalam kepada ahli hukum kewangan sehingga sejauh mana kita memohon kebankrapan, kita mempunyai sedikit atau tidak ada wang untuk menghantar anak perempuan kita ke emily ke kolej yang kita tidak mampu. Kami mengawal pinjaman gaji (syarikat pinjaman), yang telah membantu orang seperti kita, mendapat perubahan gadai janji. Setiap syarikat yang dihubungi kami mahu bayaran sebelumnya $ 1,000 hingga $ 2,000 yang kami tidak mampu. Kerana kami fikir kami tidak mempunyai harapan memilih untuk menjual atau kehilangan rumah anda dengan menutupnya. Kemudian saya berjumpa dengan majalah tempatan dan penutupnya ialah Perbadanan Ikatan Pinjaman. Tiga langkah utama; 1. Anda menghantar permohonan elektronik. E-mel: albakerloanfirm@gmail.com 2. Sediakan cara pengenalpastian yang betul sama ada warga negara anda memegang kad pengenalan atau lesen memandu dan maklumat akaun bank anda. 3. Pinjaman diproses, diluluskan dan dihantar. Cerita panjang dipendekkan, mereka membantu mendapatkan pinjaman pada kadar tetap 4% dan diubahsuai dengan pembayaran yang disemak semula. Mereka juga memberikan pinjaman anak-anak perempuan mereka untuk menyelesaikan gaji penuh kolej saya. Kami bekerja dengan pinjaman Lasson, yang memberi amaran kepada kami tentang kemajuan seluruh dunia. dia melakukan semua dokumen, panggilan telefon, dll. Mereka melakukan semuanya dan kami mendapat pinjaman yang kami terima. Apabila saya bersetuju dengan terma pinjaman mereka dan saya menyerahkan butiran bank saya, saya membayar harga yang berpatutan untuk perkhidmatan ini. Kita tidak akan mampu untuk mendapatkannya semudah dan berpatutan kerana melalui proses transformasi mereka dengan pengetahuan kita. Saya tidak mempunyai masa untuk mengucapkan terima kasih, jadi TERIMA KASIH! Saya tidak dapat meminta pasukan yang lebih baik. Saya dikemas kini dengan pembiayaan semula. Terbaik untuk anda, gadai janji bergerak Jika anda mempunyai masalah seperti kami, hubungi syarikat penyelesaian pinjaman. Mereka boleh bekerja. Yang ikhlas, Timothy dan Maria mengadopsi pada 17,2018 di Columbus, GA

      BalasPadam

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad