• Semasa

    Video: Anak Dibawa Pergi Dari Ibu Serta Luahan Pilu Terpaksa Berpisah Dengan Anaknya.


    Video: Anak Dibawa Pergi Dari Ibu Serta Luahan Pilu Terpaksa Berpisah Dengan Anaknya. - Perceraian merupakan sesuatu yang amat di murka oleh Allah walaupun ianya adalah dibenarkan dan perceraian juga amat merugikan kedua-dua pihak.

    Video: Anak Dibawa Pergi Dari Ibu Serta Luahan Pilu Terpaksa Berpisah Dengan Anaknya.


    Mangsa sebenar kepada permasalahan berkenaan adalah anak-anak, selepas perceraian akan berlaku perebutan antara ibu bapa yang menuntut hak penjagaan dan ianya amat melukakan hati anak-anak.

    Amat memilukan luahan yang di muat naik oleh salah seorang pengguna Facebook Nurul Ain yang juga merupakan seorang ibu yang terpaksa berpisah dengan anaknya gara-gara sudah tidak bersama dengan suaminya.

    Nurul Ain turut memuat naik detik-detik terakhir dia memeluk anaknya itu sebelum dibawa pergi oleh suaminya bersama kata-kata sedih luahan hatinya.

    " Sabarlah sayang jangan menangis kerana mama tidak boleh menjaga Nadi (nama anak) dan mama terpaksa menunggu sehingga hari perbicaraan untuk mendapatkan Nadi balik," antara luahan Nurul Ain melalui facebook miliknya.

    Nadi yang di gelar dengan nama Adik sebagai nama manjanya terpaksa berpisah dengan ibunya walaupun pada dasarnya Nurul Ain amat menyanyangi anaknya itu dan tidak mahu berppisah darinya.

    Melalui luahan Nurul Ain, anaknya itu telah di bawa jauh daripadanya sehingga ke Perlis oleh suaminya itu semata-mata mahu memisahkan dia daripada anaknya itu.

    "Mama masih hidup lagi dan masih mampu menjaga adik tetapi mama tak sangka keluarga sana sanggup menfitnah mama di atas muka dunia ini, mama amat berharap semoga keadilan akan memihak kepada kita," kata Nurul Ain.

    "Hanya kepada Allah sahaja mama bergantung untuk menjaga adik, maafkan mama dan mama nak adik tahu mama sayang sangat dengan adik".

    Sampai hati mereka pisahkan anak yang aku kandungkan 39 minggu 2 hari dan aku amat berharap semoga Allah akan membalas segala apa yang engkau buat terhadap aku


    Sumber: Wartawan Jalanan

    Tiada ulasan

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad