Header Ads

Close
  • Semasa

    SAYU !! "Saya Perlukan Rm150 Untuk Bantu Mak Bayar Sewa Bilik" - Luah Muhd Shahfiq


    SAYU !! "Saya Perlukan Rm150 Untuk Bantu Mak Bayar Sewa Bilik" - Luah Muhd Shahfiq KUALA LUMPUR - Viral di media sosial, gambar seorang kanak-kanak lelaki duduk di kaki lima Jalan Tunku Abdul Rahman (TAR) menjual beberapa barang main untuk membantu ibunya membayar sewa bilik mereka. 

    SAYU !! "Saya Perlukan Rm150 Untuk Bantu Mak Bayar Sewa Bilik" - Luah Muhd Shahfiq


    Gambar yang dimuat naik @therealjuzofficial itu memaklumkan, mereka menemui kanak-kanak bernama Muhd Shahfiq itu berdekatan dengan premis Boat Noodle Little Rara. Turut tertera di sekeping kad bod menjelaskan, Shafiq terpaksa meminta sumbangan orang ramai untuk membantu dia dan ibunya dalam kesusahan. 

    "Salam sejahtera. Saya Muhd Shahfiq, saya hendak bantu ibu saya membayar sewa bilik. Masih mencari lagi RM150. Sumbangan anda hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya. Terima kasih dan syukur kerana memberi sumbangan ikhlas kepada saya dan ibu. Harap dapat membantu kami dalam kesusahan. Kami tak sihat lagi," tulisnya pada kad bod tersebut. 

    Menurut @therealjuzoffical. ibu Shahfiq sakit bernanah di otak dan bengkak hati. Bapanya pula sudah menghilangkan diri entah ke mana. 

    "Setiap hari dia akan duduk dan jual mainan di depan Boat Noodle Rara, Jalan Tar. 

    "Tahun ini Shahfiq akan menduduki peperiksaan UPSR, tetapi di waktu yang lewat begini, dia terpaksa mencari duit untuk membantu ibunya," katanya. 

    Bagaimanapun, orang ramai yang mahu menghulurkan bantuan dan sumbangan, gagal menemui Shahfiq di lokasi yang dinyatakan. Netizen percaya Shahfiq mungkin telah diusir dari kawasan itu. 

    Semoga Shahfiq dan ibunya dipermudahkan segala urusan.

    Sumber: The Reporter

    31 ulasan:

    1. Perlu pinjaman segera untuk membayar hutang anda? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan baru? Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi? Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2%. Hubungi kami hari ini di e-mel: (oparagerrard@gmail.com)

      BalasPadam
    2. Nama saya adalah Puan Ramuna Abd, saya telah cuba mendapatkan pinjaman dari Bank untuk sekarang dan bank telah gagal saya berkali-kali sekarang, saya juga cuba mendapatkan pinjaman secara dalam talian saya bertemu dengan peminjam pinjaman dalam talian yang berjanji untuk memberi Saya mempunyai pinjaman, Tetapi Sayangnya saya mempunyai penipuan wang yang saya miliki, sehingga saya melihat kesaksian Puan Maria Babamore tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Puan Gloria S Loan Company, saya menghubungi dia terlebih dahulu supaya saya dapat memastikan bahawa Puan. Gloria S. tidak mempunyai penipuan seperti peminjam pinjaman lain yang saya temui, tetapi saya terkejut dengannya Puan Gloria S. adalah berwibawa dan boleh dipercayai Saya menghubungi Puan Gloria S. dan memohon pinjaman sebanyak RM200,000.00 untuk bayaran balik dalam masa dua tahun pada mulanya Saya takut untuk tidak ditipu lagi kerana Puan Gloria S. memberi pinjaman pada kadar 2% yang sangat rendah, selepas beberapa jam pinjaman saya telah diluluskan dan saya mendapat pinjaman sebanyak RM200,000.00 yang dipindahkan ke akaun saya dari Gloria S. Syarikat Pinjaman. Saya tidak percaya sehingga bank saya memberitahu saya di mana wang itu datang. Saya sangat gembira saya dapat mendapatkan pinjaman dan saya berkata kepada diri saya sendiri bahawa saya akan terus memberitahu orang ramai tentang perbuatan baik yang dilakukan oleh Puan Gloria S untuk saya dan akan Mengesyorkan kepada mana-mana badan yang mencari pinjaman untuk menghubungi beliau dengan e-mel ini:
      gloriasloancompany@gmail.com, Whatspp: +1 (267) 527-974 anda juga boleh menghubungi saya dengan e-mel saya:
      Puan Maria Babamore melalui surat mariababamore002@gmail.com dan anda juga boleh menghubungi saya e-mel: abdramuna@gmail.com

      BalasPadam
    3. Halo,
      Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita? Sekiranya ada masalah kewangan atau adakah anda memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Anda perlu kredit untuk membayar hutang? Jika anda mempunyai skor kredit yang rendah dan bank / institusi kewangan tempatan yang lain mengalami kesulitan mendapatkan pinjaman? Pinjaman Peribadi, Pengembangan Perniagaan, Keusahawanan dan Latihan, penyatuan hutang, pinjaman wang keras. Nah, anda memerlukan pinjaman atau pembiayaan untuk apa-apa sebab. Mereka menyediakan pinjaman dengan kadar fa kadar antara yang rendah sebanyak 2%, sila hubungi kami dengan teman yang berterusan kredit melalui ini;

      Gonzalez Andres Financial Company
      E-mel: gonzalezandresloan@gmail.com
      Laman web: gonzalezandresblog.wordpress.com
      Encik Gonzalez J. Andres

      BalasPadam
    4. Halo,
      Saya Encik Josh Hawley, pemberi pinjaman pinjaman peribadi yang menyediakan pinjaman peluang hidup kepada individu, institusi, organisasi, dan sebagainya hanya pada kadar faedah 2% tanpa cagaran .... Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau adakah anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? Semua kebimbangan anda berakhir kerana kami berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu.
      Hubungi kami Melalui e-mel di (Joshhawleyloanfirm@gmail.com) untuk maklumat lanjut ..

      Salam!

      BalasPadam
    5. Selamat datang ke KEWANGAN PINJAMAN VIVIAN BENSON sebuah syarikat pinjaman yang didaftarkan, yang menyediakan pinjaman untuk membantu kehidupan. Anda amat memerlukan pinjaman untuk membayar hutang anda, atau anda memerlukan pinjaman untuk perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Anda perlu pinjaman penyatuan atau gadai janji? Adakah anda mencari lebih banyak lagi, kerana kami berada di sini untuk membuat kesulitan kewangan anda sesuatu yang lalu. Kami telah membantu orang-orang yang memerlukan bantuan kewangan yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, memberi pinjaman untuk kadar faedah hanya 2%, Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu kami menyediakan sokongan dan penerima yang boleh dipercayai, dan akan bersedia untuk memberi pinjaman. Jadi, sila hubungi kami hari ini (vivianbensonloanfirm@gmail.com)

      BalasPadam
    6. Halo, Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Esther Alvarado, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini untuk memohon dan mendapatkan Pinjaman segera. E-mel Kami: (estheralvaradoloanfirm@gmail.com)

      BalasPadam
    7. Halo,
      Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Precious Ovia, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (preciousovia39@gmail.com)

      BalasPadam
    8. Assalamu'alaikumwr wb, saya ingin mencadangkan organisasi pinjaman Islam yang tulen yang saya dapati secara online untuk semua saudara Muslim yang mencari pinjaman cepat untuk menyelesaikan masalah segera. Saya mendapat pinjaman daripada mereka bulan lalu. Saya tahu bahawa terdapat banyak penipu dalam talian. Tetapi saya diarahkan kepada mereka oleh adik saya yang juga mendapat pinjaman daripada mereka. Sebelum saya menghubungi mereka untuk pinjaman, saya juga melakukan banyak penyelidikan tentang mereka dan mendapati bahawa mereka adalah tulen. Jadi saya memohon cagaran pinjaman tanpa jaminan dengan mereka. Mereka menyediakan pinjaman mengikut undang-undang dan peraturan Islam. Tiada kos tersembunyi. Anda harus dapat menjamin mereka bahawa anda akan membayar balik pinjaman. Ini semua yang mereka perlukan daripada anda. Saya ingin mencadangkan semua orang Islam sejati untuk menghubungi mereka. emel mereka di (vivianbensonloanfirm@gmail.com) ...

      BalasPadam
    9. "CERITA NYATA PENJUAL SAYUR JADI MILYADER"
      Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,
      Saya ibu kartini asal Surakarta, jawa tengah keseharian saya sibuk dengan berjualan sayuran di pasar, pada jam 04:00 wib subuh saya sudah berangkat ke pasar untuk berjualan dan ketika sampai di pasar tersebut saya sangat shock karna pasar tempat satu2nya saya mengaut rezeky ludes terbakar api, dengan insiden itu saya jatuh miskin rumah saya pasti akan di sita karna modal untuk beli lapak hasil dari kredit bank dengan jaminan sertifikat rumah saya, sebulan setelah musibah itu apa yang saya kwatirkan pun terjadi pihak dari bank datang untuk menagi Rp.120juta, namun saya meminta waktu 15 hari untuk mencari pinjaman dulu, saya mencari bantuan selama 7 hari tapi saya cuma mendapat pinjaman dari keluarga dan kerabat hanya 9juta, tentu belum cukup untuk bayar hutang, saya sudah putus asah bingung harus pinjam kemana lagi untuk mencari kekurangannya, singkat cerita ketika saya sedang berjalan saya bertemu teman semasa SMA dulu pakaiannya sangat bagus dan memakai perhisan yang sangat mencolok, saya pun menceritakan masalah yang tengah saya hadapi sekarang ini, dia tersenyum dan siap membantu saya itu yang teman saya katakan, saya pun di suruh mampir kerumahnya untuk mencerikan darimana kekayaan yang dia dapatkan, saya di beritahu klau semua masalah saya akan teratasi dengan bantuan paranormal, teman saya bercerita tentang kelebihan aky sadewa dalam menarik uang ghaib dan teman saya sudah di bantu oleh beliu dengan uang ghaib 3milyar dan dia gunakan untuk beli rumah dan buka usaha hingga dia sukses seperti sekarang ini, saya tidak pikir panjang setelah mendengar cerita dari teman saya langsung minta nomor aky sadewa dan menelpon beliu untuk meminta bantuan, setelah saya konsultasi aky langsung menjelaskan semua proses dan biaya ritualnya saya pun setuju dan siap untuk melaksanakan syaratnya karna ritual aky sadewa ritual islami tanpa tumbal, dan syarat utama untuk sukses harus menyedekahkan sebagian hasil uang ghaib itu, dengan modal uang hasil pinjaman yang saya dapatkan saya meminta aky sadewa untuk meritualkan penarikan uang ghaib 5 milyar setelah smuanya terlaksana aky sadewa meminta saya untuk membuka lemari di kamar saya dan ternyata lemari sudah terisi uang ghaib 5milyar alhamdulillah saya ucapakan puji syukur atas kekuasaan allah dengan adanya ritual islami aky sadewa hutang2 saya pasti lunas, terima kasih atas bantuannya aky semoga aky diberkahi allah amiin, kini saya tidak jualan di pasar lagi dengan hasil uang ghaib aky sadewa saya sudah punya toko swalayan lantai 2 jualan sayuran dan bahan kebutuhan rumah tangga, sukses dalam bisnis, rumah mewah mobil, perhiasan sudah saya dapatkan, Jika teman teman mau sukses dan kaya seprti saya dan teman saya jangan tunda lagi segera hubungi aki sadewa ahli ritual islami nyata tanpa gagal dan tumbal.
      ======================================
      HUBUNGI SEKARANG JUGA AHLI RITUAL ISLAMI
      AKY SADEWA
      Nomor : 08 23 99 66 68 29
      Website: "K L I K D I S I NI"

      BalasPadam
    10. PINJAMAN
      Halo, adakah anda mencari pinjaman perniagaan? Pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tidak bercagar, modal teroka, dll. Atau adakah anda ditolak oleh bank atau institusi kewangan atas apa jua sebab? Saya Encik Thomas Spencer pemberi pinjaman swasta, perniagaan pinjaman dan individu dengan kadar faedah 2% yang rendah dan berpatutan. Sekiranya Berminat? Hubungi kami hari ini di: vivianbensonloanfirm@gmail.com
      whatsapp .. + 2348089952450

      BalasPadam
    11. Assalamu'alaikumwr wb, saya ingin mencadangkan organisasi pinjaman Islam yang tulen yang saya dapati secara online untuk semua saudara Muslim yang mencari pinjaman cepat untuk menyelesaikan masalah segera. Saya mendapat pinjaman daripada mereka bulan lalu. Saya tahu bahawa terdapat banyak penipu dalam talian. Tetapi saya diarahkan kepada mereka oleh adik saya yang juga mendapat pinjaman daripada mereka. Sebelum saya menghubungi mereka untuk pinjaman, saya juga melakukan banyak penyelidikan tentang mereka dan mendapati bahawa mereka adalah tulen. Jadi saya memohon cagaran pinjaman tanpa jaminan dengan mereka. Mereka menyediakan pinjaman mengikut undang-undang dan peraturan Islam. Tiada kos tersembunyi. Anda harus dapat menjamin mereka bahawa anda akan membayar balik pinjaman. Ini semua yang mereka perlukan daripada anda. Saya ingin mencadangkan semua orang Islam sejati untuk menghubungi mereka. emel mereka di (vivianbensonloanfirm@gmail.com) ...
      whatsapp .. + 2348089952450

      BalasPadam
    12. Saya sangat bersyukur kepada Ibu Iskandar Lestari karena telah memberi saya pinjaman sebesar Rp700.000.000,00 saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit nol dan saya telah ke banyak rumah keuangan untuk meminta bantuan namun semua menolak saya karena rasio hutang saya yang tinggi dan sejarah kredit rendah yang saya cari di internet dan tidak pernah menyerah saya membaca dan belajar tentang ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM di salah satu blog saya menghubungi Mrs Iskandar Lestari konsultan kredit via email:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) dengan keyakinan bahwa pinjaman saya diberikan pada awal tahun 2017 dan harapan datang lagi, kemudian saya menyadari bahwa tidak semua perusahaan pinjaman di blog benar-benar palsu karena semua hautang finansial saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki nilai yang sangat besar dan usaha bisnis yang patut ditiru, saya tidak dapat mempertahankan ini untuk diri saya jadi saya harus memulai dengan membagikan kesaksian perubahan hidup ini yang dapat Anda hubungi Ibu Iskandar via email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)atau melalui dia BBM INVITE:{D8980E0B}

      BalasPadam
    13. Hello semua orang
      Kedamaian kepada anda, saya MRS GRACE MORGAN.
      Saya seorang Muslim
      Saya ingin memberitahu anda mengenai tawaran kami,
      Kami menawarkan semua jenis pinjaman dalam mata wang yang berlainan,
      Jadi, bersumpahlah dengan ALLAH,
      Jangan sekali-kali menipu sesiapa sahaja dari Wang mereka,
      Jika anda telah ditolak oleh bank dan ditipu oleh penipu,
      Ini adalah syarikat yang betul yang akan membantu anda mendapatkan semua wang anda,
      Kami juga mempunyai orang yang banyak mendapat manfaat daripada syarikat.
      Sila hubungi Puan Maureen melalui Maureenwiwik@gmail.com,
      Dia akan memberitahu bagaimana kita meminjamkan dia 1 bilion ringgit dalam masa kurang daripada 48 jam.
      Kami menawarkan pinjaman dengan faedah sebanyak 1-5%.
      Kami berada di sini untuk membuat sesuatu masalah anda dari masa lalu !!
      Sila e-mel kepada kami sekaligus, kami menjamin rawatan segera
      Dalam masa 48 jam.
      Kami menawarkan jumlah pinjaman EUR 2000-900000 dan Tempoh Pembayaran
      (1-30 tahun) untuk pembayaran balik.
      Hubungi: Gracemorganloancompany@gmail.com atau BMM = D8E91A28

      BalasPadam
    14. Halo semuanya, Nama saya Ketesha Frank, saya dari Alabama, Amerika Serikat, ada di sini untuk memberi kesaksian tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari Mr JOHN WILLIAMS Loan Company {(johnloanfirm2@gmail.com)} setelah saya mendaftar Dua kali dari berbagai pemberi pinjaman pinjaman yang mengaku sebagai kreditur di sini forum ini, saya pikir pinjaman mereka nyata dan saya menerapkannya tetapi mereka tidak pernah memberi saya pinjaman sampai seorang teman memperkenalkan saya kepada Mr JOHN WILLIAMS Loan Company, yang berjanji untuk membantu saya dengan pinjaman Keinginan saya dan dia benar-benar melakukan apa yang dia janjikan tanpa ada penundaan, saya ragu tapi saya tidak pernah percaya. Saya tidak pernah berpikir masih ada kreditur pinjaman yang dapat dipercaya sampai saya bertemu dengan Mr JOHN WILLIAMS, yang benar-benar membantu saya dengan pinjaman saya dan mengubah hidup saya menjadi lebih baik. Saya tahu masih banyak kreditur bagus di luar sana tapi saya akan menyarankan Anda untuk mencoba Mr JOHN WILLIAMS Loan Company, perhatian dan pengertiannya. tidak tahu apakah Anda membutuhkan pinjaman yang mendesak juga atau menginginkan dana untuk proyek Anda, Jadi jangan ragu untuk menghubungi Mr JOHN WILLIAMS Perusahaan Pinjaman alamat emailnya adalah (johnloanfirm2@gmail.com)

      BalasPadam
    15. Nama saya adalah Puan Ramuna Abd, saya telah cuba mendapatkan pinjaman dari Bank untuk sekarang dan bank telah gagal saya berkali-kali sekarang, saya juga cuba mendapatkan pinjaman secara dalam talian saya bertemu dengan peminjam pinjaman dalam talian yang berjanji untuk memberi Saya mempunyai pinjaman, Tetapi Sayangnya saya mempunyai penipuan wang yang saya miliki, sehingga saya melihat kesaksian Puan Maria Babamore tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Puan Gloria S Loan Company, saya menghubungi dia terlebih dahulu supaya saya dapat memastikan bahawa Puan. Gloria S. tidak mempunyai penipuan seperti peminjam pinjaman lain yang saya jumpai, tetapi saya terkejut
      Puan Gloria S. adalah berwibawa dan boleh dipercayai Saya menghubungi Puan Gloria S. dan memohon pinjaman sebanyak RM200,000.00 untuk pengembalian wang dalam masa dua tahun pada mulanya saya takut untuk tidak ditipu lagi kerana Puan Gloria S. memberi pinjaman di kadar 2% yang sangat rendah, selepas beberapa jam pinjaman saya telah diluluskan dan saya
      Saya mendapat pinjaman sebanyak Rm200,000.00 yang dipindahkan ke akaun saya dari Gloria S. Loan Company. Saya tidak percaya sehingga bank saya memberitahu saya di mana wang itu datang. Saya sangat gembira saya dapat mendapatkan pinjaman dan saya berkata kepada diri saya sendiri bahawa saya akan terus memberitahu orang ramai tentang perbuatan baik yang dilakukan oleh Puan Gloria S untuk saya dan akan
      Mengesyorkannya kepada mana-mana badan yang mencari pinjaman untuk menghubunginya dengan e-mel ini:
      gloriasloancompany@gmail.com, Whatspp: +1 (267) 527-974 anda juga boleh menghubungi saya dengan e-mel saya:
      Puan Maria Babamore melalui surat mariababamore002@gmail.com dan anda juga boleh menghubungi saya e-mel: abdramuna@gmail.com

      BalasPadam
    16. Pinjaman untuk pelbagai tujuan
      Kami menawarkan jumlah minimum sebanyak RM5,000.00 kepada RM5 juta
      Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
      Pinjaman
      Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
      Pelanggan mestilah
      Lebih dari umur 18 tahun
      Transaksi ini 100% selamat untuk semua orang
      Untuk maklumat lanjut tentang kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
      (Daviesruthfirm@gmail.com)

      BalasPadam
    17. Pinjaman untuk pelbagai tujuan
      Kami menawarkan jumlah minimum sebanyak RM5,000.00 kepada RM5 juta
      Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
      Pinjaman
      Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
      Pelanggan mestilah
      Lebih dari umur 18 tahun
      Transaksi ini 100% selamat untuk semua orang
      Untuk maklumat lanjut tentang kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
      (Daviesruthfirm@gmail.com)

      BalasPadam
    18. Halo, nama saya LAURA ROIS saya ingin berkongsi dengan anda kesaksian yang indah ini, saya mempunyai masalah dengan gadai janji rumah saya dan kereta saya, saya tidak mempunyai wang pada saya
      saya pergi ke bank saya untuk mendapatkan pinjaman sebanyak $ 700,000.00 dari mereka dan mereka menolak saya kerana saya tidak dapat menjimatkan jumlah itu untuk masa yang lama sekarang dan saya tidak mempunyai cagaran yang baik untuk mendapatkan pinjaman saya keliru sehingga saya melihat satu iklan pemberi pinjaman wang TRUST LOAN COMPANY.you boleh mendapatkan upto $ 1000 hingga $ 1 000 000 00

      Saya mendapat pinjaman saya dan saya membuang semua hutang saya dan saya kini gembira.
      Dengan hanya 3% anda boleh gembira seperti saya, mereka memberikan apa-apa jumlah yang anda mahukan
      Hubungi mereka hari ini melalui e-mel ini: trustfundfinaceservice@gmail.com
      Anda tidak akan menyesalinya.

      BalasPadam
    19. Halo, nama saya LAURA ROIS saya ingin berkongsi dengan anda kesaksian yang indah ini, saya mempunyai masalah dengan gadai janji rumah saya dan kereta saya, saya tidak mempunyai wang pada saya
      saya pergi ke bank saya untuk mendapatkan pinjaman sebanyak $ 700,000.00 dari mereka dan mereka menolak saya kerana saya tidak dapat menjimatkan jumlah itu untuk masa yang lama sekarang dan saya tidak mempunyai cagaran yang baik untuk mendapatkan pinjaman saya keliru sehingga saya melihat satu iklan pemberi pinjaman wang TRUST LOAN COMPANY.you boleh mendapatkan upto $ 1000 hingga $ 1 000 000 00

      Saya mendapat pinjaman saya dan saya membuang semua hutang saya dan saya kini gembira.
      Dengan hanya 3% anda boleh gembira seperti saya, mereka memberikan apa-apa jumlah yang anda mahukan
      Hubungi mereka hari ini melalui e-mel ini: trustfundfinaceservice@gmail.com
      Anda tidak akan menyesalinya.

      BalasPadam
    20. Halo, saya Puan maryan sani, pemberi pinjaman wang persendirian, adakah anda dalam hutang? Anda memerlukan rangsangan kewangan? pinjaman untuk menubuhkan perniagaan baru, untuk memenuhi bil anda, mengembangkan perniagaan anda pada tahun ini dan juga untuk pengubahsuaian rumah anda. Saya memberi pinjaman kepada tempatan, antarabangsa dan juga syarikat dengan kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2% dan kami mempunyai banyak orang dan kami bersedia untuk membantu lebih banyak, yang kami perlukan adalah anda untuk memohon dan mendapatkan pinjaman anda dan kami tidak tergesa-gesa - Tergesa-gesa pelanggan kami untuk membayar balik pinjaman mereka tetapi kami memberi mereka lebih banyak masa untuk menggunakan dan mengembalikan pinjaman dan, anda boleh menghubungi kami melalui E-mel: (maryansaniloancompany@gmail.com) Anda dialu-alukan untuk syarikat pinjaman kami dan kami akan menyediakan yang terbaik perkhidmatan kami kepada anda.

      BalasPadam
    21. Hello, I'm Mrs. maryan sani, a private money lender, are you in debt? You need a financial boost? loan to set up a new business, to meet your bill, expand your business in this year and also for your home renovation. I give loans to local, international and also companies at very low interest rates of 2% and we have lots of people and we are ready to help more, all we need is you you to apply and get your loan and we do not rush- rush our customers to pay back their loans but we give them more time to use and return the loan and , you can contact us by Email: (maryansaniloancompany@gmail.com) You are welcome to our loan company and we will provide the best of our services to you.

      BalasPadam
    22. Aditya AuliaAssalamualaikum
      Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu Iskandar pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM via: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}facebook (www.facebook.com/iskandar.lesteri.7)
      Website: (iskandarlestari.wordpress.com)

      BalasPadam
    23. Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui email (luciafernandazfinancial@gmail.com)
      WhatsApp kami sekarang di: +2348111503569 untuk mendapatkan pinjaman anda hari ini

      BalasPadam
    24. Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui email (luciafernandazfinancial@gmail.com)
      WhatsApp kami sekarang di: +2348111503569 untuk mendapatkan pinjaman anda hari ini

      BalasPadam
    25. Assalamualaikum
      Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu Iskandar pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM via: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}facebook (www.facebook.com/iskandar.lesteri.7)
      Website: (iskandarlestari.wordpress.com)

      BalasPadam
    26. Pinjaman untuk semua jenis tujuan
      Kami menawarkan jumlah minimum sebanyak EUR 5,000 hingga EUR 20 juta
      Dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
      Pinjaman
      Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
      Pelanggan mesti
      Menjadi lebih tua daripada 18 tahun
      Transaksi ini Adalah 100% Selamat Untuk Semua Pelanggan
      Untuk maklumat bonus lagi hubungi kami melalui e-mel:
      (estheradamloanfirm@gmail.com)

      BalasPadam
    27. DARI PEJABAT
      ADMIN
      PERKHIDMATAN KEWANGAN HARTFORD

      Salam dengan nama allah kami mengalu-alukan anda untuk HARTFORD FINANCE di mana kami memberi pinjaman dengan peratusan kadar faedah yang sangat rendah dan menipu yang anda perlukan dalam bentuk pinjaman. telah anda mencari melalui jurang dan keretakan dunia untuk peminjam yang dipercayai dan dipercayai yang anda boleh kebenaran seperti yang kami dijamin dalam seni pinjaman, anda adalah pelabur, pemilik perniagaan, usahawan, kontraktor, petani, dan anda mahu membesarkan pantai anda atau anda ingin memulakan perniagaan anda sendiri? dan anda memerlukan dana yang baik dan selamat untuk membeli harta, membetulkan, membaiki perkhidmatan atau bangunan anda. dan anda sedang mencari tempat yang boleh menjamin anda membiayai jumlah yang anda perlukan tidak perlu lagi kerana kami memberi pasukan panjang dan pendek apa-apa jumlah dan mata wang hubungi kami untuk perkhidmatan yang cepat dan selamat hubungi kami sekarang melalui e-mel di hartfordfinancialservice @ gmail .com kerana kami berada di sini untuk membantu anda mengarkibkan matlamat kewangan anda, kerana kami menyediakan 100% tawaran untuk semua jenis pinjaman faedah rendah. Tarif, kepada mereka yang berminat dalam perkhidmatan kami dari mana-mana negara dengan tahap kredit sama ada. ditolak oleh bank atau pemiutang? Kami boleh menawarkan pinjaman yang anda perlukan pada kadar paling menarik sebanyak 1% untuk mengarkibkan matlamat kewangan anda yang kami tawarkan kepada anda peluang untuk melabur dalam apa yang anda telah merancang di sini adalah pinjaman untuk anda dan melabur dengannya, hubungi kami melalui e-mel di bawah jika anda berminat dengan perkhidmatan pinjaman kerana kami akan memberikan anda senyuman perubahan

      E-mel:: [hartfordfinancialservice@gmail.com]
      BBM menjelajah: [DD8B2E2D]
      PRESS WORLD: [hartfordfinance.wordpress.com]

      BalasPadam
    28. Assalamualaikum
      Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu Iskandar pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM via: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}facebook (www.facebook.com/iskandar.lesteri.7)
      Website: (iskandarlestari.wordpress.com)

      BalasPadam
    29. Pinjaman untuk semua jenis tujuan
      Kami menawarkan minimum 10.000,00 euro kepada 20 juta euro
      Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
      Pinjaman
      Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
      Pelanggan mestilah
      berumur lebih 18 tahun
      Urus niaga ini 100% selamat untuk semua pelanggan
      Untuk maklumat lanjut mengenai kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
      (andersonsanchesloanfirm@gmail.com)

      BalasPadam
    30. HARI BAIKKAN KANAK-KANAK saya Singapura

      kesaksian PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN BANYAK YANG DIPERLUKAN KEPADA SYARIKAT PINJAMAN JOSE LUIS, AKU SANGAT MENJALANKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
      ,
      Nama saya Amandaz Andrew, saya dari bandar Alexandra di singapura saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
      semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
      Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
      harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
      kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
      Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
      diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
      pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
      sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di Email: (joseluisloans@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
      kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
      Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
      syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
      sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
      (joseluisloans@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
      hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Bertemu dengan segera (joseluisloans@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman jose luis untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
       Pastikan anda menghubungi PINJAMAN JOSE LUIS untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.
      Atau dengan nombor WhatsApp mereka +2348028425633

      BalasPadam
    31. Saya seorang pemberi pinjaman David Johnson dari sebuah syarikat pinjaman yang diluluskan dan disahkan oleh kerajaan. Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi atau perniagaan, adakah anda berada di dept dan memerlukan kewangan penyatuan? Kami menawarkan pinjaman pada kadar faedah yang sangat rendah 2%. Adakah anda bosan mencari pinjaman, bimbang tidak lagi kerana kami sepenuhnya di sini dan bersedia untuk membantu anda daripada masalah kewangan anda.Adakah anda telah scammed, Mengapa mati dalam keheningan? Terapkan dan terima pinjaman anda. Perbadanan hari ini semasa menawarkan last..Interested orang harus menghubungi kami melalui E-mel (davidjohnsonloanfirm1@gmail.com)

      BalasPadam

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad