Header Ads

Close
  • Semasa

    Janda DIBUNUH Ngeri Di Kajang. Puncanya Buat Ramai TERKEJUT..

    Janda DIBUNUH Ngeri Di Kajang. Puncanya Buat Ramai TERKEJUT... Seorang janda ditemui mati di kediamannya di kajang lapor the star,wanita itu ditemui terlentang tidak sedarkan diri di atas katil rumahnya dengan muka tertutup dengan bantal pada 6 mei lalu.


    Mangsa dikabarkan adalah seorang pekerja setiausaha pengarah bank sudah kematian suami 15 tahun lalu dan tidak mempunyai anak.

    Mangsa dilaporkan tinggal bersama pembantu rumahnya dan mayat diteimu oleh kakaknya sendiri.

    Suspek utama dalam kejadian ini adalah pembantu rumahnya dan berjaya ditahan di tapak perojek nada alam seri pajam nilai pada jam 2.20 petang hari kejadian,sebelum kekasihnya yang berusia 29 tahun ditahan di pangsa rakyat pada hari yang sama.

    Pembantu rumah berkenan berusia 25 tahun dipercayai melarikan diri selepas kematian mangsa dan turut melarikan kad bank milik mangsa.

    Hasi soal siasat pada keduanya mengaku terlibat dalam kes pembunuhan itu dan ditahan reman sehingga 21 jun bagi membantu siasatan lanjut.

    Siasatan dilanjutkan bagi mengenal pasti motif pembunuhan dan kes di siasat mengikut seksyen 302 kanun keseksaan.

    Menurut ketua polis kajang Asisten Komisaris Othman Nanyan bedah siasat mendapati mangsa mati akibat lemas selain mendapati puting sebelah kanan putus dipercayai digigit manusia.

    Tiada ulasan

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad