Header Ads

Close
  • Semasa

    Cekal dan tabahnya hati si ibu tunggal

    Cekal dan tabahnya hati si ibu tunggal

    Cekal dan tabahnya hati si ibu tunggal - Kasih seorang ibu di hari raya

    Demi membawa dua orang anaknya pulang ke kampung, wanita ini sanggup dan gigih membonceng dua orang anaknya dari Kuantan ke Taiping. 

    Gambar yang dimuat naik oleh Norbaya Ahmad, itu viral di media sosial dan netizen tidak putus-putus mendoakan agar tiga beranak itu selamat tiba ke destinasi. 


    "Terserempak dengan seorang ibu tunggal yang gigih membonceng dua orang anaknya yang berusia tiga tahun dan tujuh tahun dari Kuantan ke Taiping. 

    "Sebagai seorang ibu, sebak melihat keadaan si anak kecil ini yang terpaksa memegang tali helmet dari ditiup angin semata-mata untuk pulang beraya. 


    "Kami hanya sempat menumpangkan anak-anak Puan Norli dari Gambang ke Genting Sempah kerana kami menghala ke Shah Alam dan beliau dan anak-anaknya akan meneruskan perjalanan ke Taiping melalui Genting. 

    "Semoga perjalanan beliau selamat sampai dan jika ada yang terserempak dengan beliau, bolehlah tumpangkan anak-anak kecil ini," tulisnya jam 6.45 petang semalam. 

    Difahamkan Puan Norli dan anak-anaknya telah selamat tiba di destinasi.

    1 ulasan:

    1. Halo, ini untuk memberi tahu masyarakat umum bahwa Mrs.CATHERINE JONEZ, pinjaman pemberi pinjaman pribadi yang bagus telah membuka peluang ekonomi bagi semua pihak yang memerlukan bantuan keuangan. Anda memerlukan pinjaman mendesak untuk menghapus hutang Anda atau memerlukan pinjaman ekuitas rumah untuk memperbaiki bisnis Anda? Sudahkah anda ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Jangan melihat lebih jauh, karena kita berada di sini untuk semua masalah keuangan Anda. Kami menjamin suku bunga pinjaman sebesar 2% perorangan, perusahaan dan masyarakat dengan cara dan syarat yang jelas dan dapat dimengerti. Tidak diperlukan pemeriksaan kredit, 100% dijamin. Email kami di: (CATHERINEJONEZLOANFIRM@GMAIL.COM)

      BalasPadam

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad