Header Ads

Close
  • Semasa

    Inilah 10 Soalan Yang Membuat Ramai Para Suami TERKEDU !!

    Inilah 10 Soalan Yang Membuat Ramai Para Suami TERKEDU !!

    termenung
    Sebelum kau kata bini kau dah tak cantik, dan kau dah mula pasang niat nak cari bini muda, cer tanya diri kau dulu:

    1-Sepanjang kau kawen dengan bini kau, berapa banyak bajet kau bagi untuk dia beli produk putihkan kulit sebulan?

    2-Sepanjang kau kawen ngan bini kau, berapa kali kau bawak bini kau pergi spa sebulan?

    3-sepanjang kau kawen ngan bini kau, berapa kali kau bawak dia pergi saloon buat rambut sebulan?

    4-sepanjang kau kawen ngan bini kau, brape kali kau bawak bini kau shopping baju baru dan berape bajet kau bagi bini kau untuk shopping baju baru tu sebulan?

    5-sepanjang kau kawen ngan bini kau, brape kerap kau bersenam, atau berjogging atau pergi gym atau berzumba ngan bini kau sebulan?

    6-sepanjang kau kawen ngan bini kau, berape banyak kali kau bawak bini kau pergi berurut sebulan?

    7-sepanjang kau kawen ngan bini kau, berape kali kau tolong bini kau uruskan rumah, masak, basuh baju, urus anak sehari?

    8-sepanjang kau kawen ngan bini kau, berape kali dah dia mengandungkan anak kau?

    9-sepanjang bini kau mengandungkan anak kau, berape kali dia bersalin normal, berapa kali dia bersalin caesarean?

    dan yang paling penting:
    10-sepanjang kau kawen dengan bini kau, berape kali kau sembahyang berjemaah ngan bini kau sehari?

    Kalau ada point yang kurang bini bini sila tambah sendiri..cia cia cia
    Kesimpulan: jangan lah asyik tengok kurang bini kau...tengok juga kurang kat kau sebagai suami!

    jangan cita cita nak bini cantik sentiasa tapi nak keluor duit untuk bini pun kau berkira!..sebulan kau bagi RM300..itu lah dia nak beli barang dapor...itulah dia nak beli pampers susu anak..itulah kau nak suh dia cantik...itulah kau nak suh dia menabung beli rumah? eh kau gila???!!

    jangan bandingkan bini kau ngan Cik Ta! Tua tua Cik Ta tuuuu...kau ingat sebulan maintenance dia berapa? kau nak mainten keta bini kau pun dah garu kepala!huurmmmmmmmmmmmmmm..hampeh!

    Sumber:

    Tiada ulasan

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad