Header Ads

Close
  • Semasa

    BONGKAR!!! Skandal Me'melayu'kan Myanmar [SAKSIKAN...]

    BONGKAR!!! Skandal Me'melayu'kan Myanmar [SAKSIKAN...]

    Ni skandal memelayukan Myanmar. Ada yang kata mereka rohingya. Org islam jugak. Siapa kata mereka islam? Dalam 50 org..7/8 org islam terus korang accept mereka muslim ya? Pernah mendekati golongan ini?

    Ringkasan
    - Bukit Maluk adalah perkampungan Myanmar. Telah 2 kali kampung ini SENGAJA dibakar atas alasan untuk memusnahkan document padahal mereka ini pendatang asing. Dengan sengaja membakar kampung. Pendatang ini akan diberi IC dengan status BUMIPUTRA sama macam kita.

    - Taman Nilam adalah perumahan yang kerajaan BN sediakan FREE untuk pendatang ini berkampung hidup selama 2/3 tahun belajar bahasa melayu. Mereka akan dipindahkan ke Sungai Miang. Pekan Pahang dan diberi tanah dan rumah hidup bertanam nenas. Siap dibantu oleh MARDI bagi pasaran nenas mereka.

    Tujuannya. Menambah undi bagi parliament Pekan iaitu kawasan Najib Razak. Bagaimana pengundi umno begitu bodoh dan bebal membiarkan negara dipenuhi pendatang asing ini?

    Baca seterusnya...

    Salam king, rahsiakn identiti saya.

    Gambar ini saya ambil dr puncak gunung raya dilangkawi..
    tu gambar penempatan burma dilangkawi, bukit malut.. bertapak dari tahun 80an.. anak2 emas semua2 tu.

    Skrg ni kebanyakan mereka sudah berpindah ke taman nilam akibat kebakaran yg disegajakan.. nk dpt rumah dlm taman punya pasal, skrg taman tu dah xmcm taman..

    Kalau macai rasa gambar ini tipu sila melancong ke langkawi. tempat yang menarik utk macai2 diluar sana, sila berkunjung ke taman nilam dan bukit malut utk rasa 2 dlm 1, maksud saya datang ke langkawi tp rasa mcm diburma, klau mati atau cedera dipukul itu tangungjawap anda.

    Sekian. - King Jason.


    1 ulasan:

    1. Halo, saya pemberi pinjaman Pinjaman Asing saya memutuskan untuk memberi pinjaman jangka pendek, sederhana dan panjang kepada orang yang jujur walaupun pendapatan bulanan mereka sedang berusaha untuk memenuhi keperluan asas mereka. Kadar faedah ke atas pinjaman adalah 2% daripada keseluruhan syarat pinjaman dan pinjaman adalah sangat mudah. Pinjaman yang diminta akan diperoleh dalam masa beberapa jam selepas penyerahan permohonan. Jika berminat hubungi kami melalui e-mel ini (GONZALEZANDRESLOAN@GMAIL.COM)

      BalasPadam

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad