Inilah Dia Bayi Yang Dalam Teletubbies Tu Selepas 20 Tahun.

Inilah Dia Bayi Yang Dalam Teletubbies Tu Selepas 20 Tahun.

Inilah Dia Bayi Yang Dalam Teletubbies Tu Selepas 20 TahunSiapa peminat Teletubbies angkat tangan! Rupa-rupanya Teletubbies ni umur dia dah 20 tahun dah iaitu mula ditayangkan pada tahun 1997. Dulu kecil-kecil penulis selalu layan kartun ni. Yang paling best sekali adalah bila bahagian bayi matahari tu keluar. Alahai, kemain comel dia. 

Nak tahu tak macam mana rupa bayi perempuan ni selepas 20 tahun?

Inilah Dia Bayi Yang Dalam Teletubbies Tu Selepas 20 Tahun

Haa, nama bayi tu adalah Jessica Smith dan kini umurnya mestilah dah 20 tahun. 


Segalanya bermula ketika Jessica berada di hospital.

 “Saya sedang ditimbang oleh jurarawat selepas beberapa ketika dilahirkan di hospital dan kebetulan saat ibu saya mengambil saya kembali, pihak penerbit Teletubbies musim pertama masuk dan berpakat dengan pihak hospital agar dapat mencadangkan mereka seorang bayi yang murah dengan senyuman. Bapa saya akan bermain dengan saya di hadapan cermin dan kamera demi membuat saya ketawa,”  tambahnya kepada BBC.

Kini selepas 20 tahun, watak yang dipegang Jessica sebelum ini akan digantikan dengan seorang bayi bernama Berry. Perkara paling comel dalam Teletubbies apabila Tinky Winky, Dipsy, Laa-Laa dan Po menyebut “Eh-Oh”. Ia ditayangkan di lebih 120 buah negara seluruh dunia.

Sumber: ERA fm

Artikel IniKalilah© Lainnya :

0 komen:

Catat Ulasan

Scroll to top