Dell dell dell, aku akan rindu kau dell .. Dell maut parah di kepala dan leher kemalangan (5 Gambar)

Dell dell dell, aku akan rindu kau dell .. Dell maut parah di kepala dan leher kemalangan (5 Gambar)
Dell dell dell, aku akan rindu kau dell .. Dell maut parah di kepala dan leher kemalangan (5 Gambar)  - KUALA LUMPUR : Seorang petugas Pertubuhan Berita Nasional (Bernama) di unit keselamatan, maut selepas kereta yang dipandunya terbabit dalam kemalangan di Jalan Cheras, di sini, awal pagi tadi.
Jurucakap Bilik Gerakan Trafik Kuala Lumpur berkata dalam kemalangan kira-kira 3 pagi itu, mangsa Siti Nordalilah Kamaruddin, 35, yang cedera parah di kepala dan leher maut di tempat kejadian.
Katanya, siasatan awal mendapati kereta Perodua Alza yang dipandu mangsa dilanggar di sisi sebelah kanan oleh sebuah kereta jenis Honda Jazz.

Dell dell dell, aku akan rindu kau dell .. Dell maut parah di kepala dan leher kemalangan (5 Gambar) 


Luahan sayu seorang sahabat arwah Dell atau Siti Nordalilah yang mengudang pilu.
Tersentak!!!
Dell dell dell, aku akan rindu kau dell. Tu wajib sbb kita kenal dr kecik. Kau baik dell, kau slalu sangka baik dgn org, kau peramah, kau mmg baik hati. Siapa nak sapa aku, panggil nama aku kuat2 bila turun kat lobi atau pagar guard bernama tu, xkan dengar lagi dah, xkan dpt lagi peluk kau dell. Aku terkejut dell dengar berita pemergian kau.
Arwah ayah kau dh lama pergi, sekarang kau pulak pergi. Gambar kita kecik2 ada lg kat rumah mama aku dell dgn arwah ayah kau.

Aku bebel ni pun kau dah takleh dengar lagi, sbb kau dah pergi buat selama2nya tp aku cuma meluah rasa dan aku sgt berharap kalau aku boleh putar balik masa, aku boleh ckp semua ni kat kau dell.
Hadiah yg kau bagi, aku akan simpan elok2, buat kenangan aku kpd kau dell.
Tenanglah dikau di sana wahai sahabat dan teman,Siti Nordalilah Kamaruddin aka Shizuka Minamoto Aku doakan agar kau dihimpunkan oleh Allah bersama2 golongan yang beriman.
Al-Fatihah - Dari sahabat mu Edlynna Hanie Hamid


"Mayat mangsa dibawa ke Hospital Kuala Lumpur untuk bedah siasat," katanya ketika dihubungi Bernama.
Difahamkan, jenazah Siti Nordalilah akan dibawa ke rumah ibunya di AU3 Taman Keramat, di sini sebelum dibawa ke Tanah Perkuburan Islam AU4, Taman Keramat, di sini untuk dikebumikan.
Sementara itu, rakan sekerja mangsa, Suhaidan Sulaiman berkata kehilangan Siti Nordalilah amat dirasai oleh beliau dan rakan-rakannya yang lain.
Katanya, beliau telah mengenali mangsa sejak mereka sama-sama memulakan tugas di unit keselamatan Bernama kira-kira tujuh tahun lalu.
"Suami arwah yang memaklumkan kepada kami berkenaan berita sedih itu pagi tadi dan saya macam tak percaya arwah sudah tiada," katanya.
Seorang lagi rakan mangsa, Amral Ibrahim, berkata Siti Nordalilah seorang yang periang dan mudah menghulurkan pertolongan. - Bernama

Artikel IniKalilah© Lainnya :

0 komen:

Catat Ulasan

Scroll to top